Masaż kręgosłupa

Dobroczynne działanie masażu kręgosłupa

Ból kręgosłupa to niezwykle przykra dolegliwość, która staje się coraz bardziej powszechna i dotyka mnóstwo osób. Permanentnie utrzymujący się stan może znacznie pogorszyć jakość życia, negatywnie wpływając na samopoczucie. Ból kręgosłupa bywa spowodowany urazem, siedzącym trybem pracy, nadwagą, stresem, a także schorzeniami takimi jak dyskopatia lub zapalenie nerek. Jednym z najskuteczniejszych, a jednocześnie najbardziej popularnych sposobów na pozbycie się chronicznego bólu pleców jest profesjonalny masaż kręgosłupa.
Masaż kręgosłupa
Prawidłowo wykonany masaż nie tylko złagodzi nieprzyjemne dolegliwości bólowe, ale także zlikwiduje napięcie mięśni i znacznie je wzmocni. Masaż kręgosłupa jest również bardzo przyjemny, dlatego że pomaga się uspokoić, zmniejszyć napięcie mięśni i pozbyć się stresu. Warto ponadto pamiętać, że masaż kręgosłupa powinien być wykonany przez certyfikowanego masażystę lub fizjoterapeutę, ponieważ nieprawidłowo przeprowadzony może nawet pogorszyć stan zdrowia i nasilić ból.

Masaż kręgosłupa we Wrocławiu

Wszystkie osoby zmagające się z dokuczliwym bólem kręgosłupa, a także pragnące zaczerpnąć odrobinę relaksu zapraszam do skorzystania z szerokiego wachlarza moich usług, które świadczę w okolicy Wrocławia. Jestem certyfikowanym terapeutą manualnym posiadającym kwalifikacje w dziedzinie kinesiotapingu, masażu sportowego, terapii manualnej oraz masażu bańką chińską. Swoim Klientom oferuję ponadto między innymi klasyczny masaż kręgosłupa, poprawiający kondycję mięśni oraz łagodzący ich napięcie, terapię manualną (znaną pod nazwą chiropraktyka) mającą na celu ustawienie elementów układu ruchu i kinesiotaping (oklejanie poszczególnych części ciała elastycznymi plastrami), masaż relaksacyjny, masaż antycellulitowy, a także masaż bańką chińską. Mnogość dostępnych opcji pozwoli bez problemu dopasować techniki masażu do konkretnych dolegliwości.

Zachęcam do zapoznania się z bogatym zestawem propozycji obejmujących różne techniki masażu kręgosłupa w miejscowości Smolec, położonej w powiecie wrocławskim. Oferowane przeze mnie zabiegi wykonuję w miejscu zamieszkania lub w dowolnej lokalizacji wybranej przez Klienta, a także w gabinecie stacjonarnym w Smolcu (okolica Wrocławia). Gwarantuję niezwykle atrakcyjne ceny oraz profesjonalne podejście poparte wieloletnim doświadczeniem. Serdecznie zapraszam do skorzystania z oferowanych przeze mnie usług, dzięki którym raz na zawsze pożegnają się Państwo z uporczywymi dolegliwościami bólowymi związanymi z kręgosłupem.